چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضرورت آگاهی‌ بخشی از مصرف محصولات ارگانیک در سلامت خانواده

نائب‌ رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: لازم است در رابطه با تأثیر محصولات ارگانیک در سلامت خانواده آگاهی‌بخشی در جامعه انجام شود.

«علی کلانتری» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: اخیراً جلسه‌ هیئت مدیره انجمن ارگانیک زنجان به‌منظور تعیین و تبیین رویکردهای آتی در سال‌جاری در محل اتاق بازرگانی زنجان برگزار شد.

این مسئول با اشاره به اهمیت معرفی جامع محصولات ارگانیک، خاطرنشان کرد: آموزش و اطلاع‌رسانی در خصوص محصولات ارگانیک و آگاهی‌بخشی راجع به اثرات و تبعات بهره‌مندی از این چنین محصولاتی در سلامت خانواده و جامعه بیش از هر امر دیگری ضروری است.

وی افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی امری حیاتی است و برپایی سمینارها و تمرکز در تبلیغات در سطح استانی می‌تواند نتایج مطلوبی در راستای هدایت صحیح مصرف‌کنندگان شود. هم‌چنین در وهله نخست آموزش تولیدکنندگان و کشاورزان و نهادینه کردن تولید محصولات سالم و ارگانیک گام موثری برای ترویج این نوع محصولات خواهد بود.

کلانتری با تأکید بر ضرورت جذب و همکاری‌های ارگان‌های مرتبط با انجمن ارگانیک، یادآور شد: برای پیشبرد و توانمندسازی انجمن از هیچ همکاری و همیاری سازمان یا شرکت و تشکل‌های مرتبطی نباید غافل شویم؛ چرا که حضور سازمان‌های مرتبط و فعالان این حوزه بدون شک دسترسی به اهداف را سهل‌تر خواهد کرد.

نائب‌ رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان، تصریح کرد: جذب اعضا و دریافت حق عضویت از دیگر راهکارهای بهبود رسالت انجمن است. همچنین اتاق بازرگانی زنجان نیز تلاش خواهد کرد با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با بانک کشاورزی زمینه‌های رشد و ارتقای بخش کشاورزی به‌ خصوص ارگانیک را برای کشاورزان و افراد ذی‌صلاح فراهم کند.

” منبع: ایسنا “

همچنین ببینید

بازی با جان مردم با اجازه ورود محصولات تراریخته

بازی با جان مردم با اجازه ورود محصولات تراریخته

صدرالدین نیاورانی عضو هیئت مدیره انجمن ارگانیک ایران: بازی با جان مردم با اجازه ورود …

محصولات تراریخته

محصولات تراریخته به علف‌کش‌ها و آفات مقاومت دارند

مقاومت به علف‌کش و آفات دو صفتی هستند که در محصولات تراریخته وجود دارد و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Solve : *
23 + 29 =